ezt akarom

Most azt hiszed, hogy nekem olyan könnyű – semmit sem tudsz. Semmit. Nem látod a harcot, a kitartást, a lemondást, semmit sem látsz az életemből, csak az ajándékcsomagokat instagrammon, a szuper élményeket, a világ legcukibb kutyáját, Bostont (Chuck Bassnek egyébként ugyanilyen cukisága van :) ), akit a Petissimo webáruház teljes egészésben beszponzorált,  barátokat, azt, amit a blog hozott az életembe. Csak tudod ezért aztán tényleg megdolgoztam. Igen, jó ezen az oldalon lenni, de iszonyat hosszú volt az út. Olyan fájdalmak árán jutottam el ide, amikről néha azt hittem, hogy megölnek. Nem öltek meg, erősítettek. De itt is vannak nehézségek – sokkal nagyobbak, mint a másik oldalon. De az élet az egyensúlyra törekszik, és idővel, ha odafigyelsz magadra képes leszel arra, hogy tovább maradj egyensúlyi állapotban, vagy épp egy életen át fenn tudd tartani – hisz valójában egyszerű. Ki kell iktatni a görcsöket, hiszen ők hátráltatnak. Minden perc, amit aggódással és negatív morajjal töltesz a fejedben hátráltat. Ki tudom őket zárni. Képes vagyok beindítani bármiféle áramlást az életemben – akármilyen fura is. Valójában nem az, te is képes vagy rá – csak még nem hiszed el magadról. Tegnap este az infopoest.hu gyakornokainak tartottam előadást az utamról, a leckéimről – nevettek, mosolyogtak, máskor meg fájdalmasan ismerős érzéseket osztottam meg velük. Valódi volt és emberi. Motiváló és felébresztő. Válaszokat megadó, és a célod felé rugdosó, pofátlanul őszinte – természetesen folytatjuk. Havi szinten, meghirdetve, nyitott rendezvényként.

large

Most nehogy azt hidd, hogy attól, hogy már abból élek, hogy oravecznora vagyok, az azt jelenti, hogy nincs olyan, hogy ne várnám a következő utalást. Ó, dehogynem – és ezt számos eltökélet bloggerről el tudom mondani. De tudod mit? Tisztelem és becsülöm őket azért, amiért hisznek az útjukban, és főállást és mindent maguk mögött hagyva menetelnek előre – velem együtt. Szerencsés vagyok, és szuper ügyfeleim vannak (Social Media management), egy percre sem kell aggódnom, de mégis, nekem is vannak rosszabb napjaim. Persze van, hogy nem tudjuk, hogy mi a következő lépés, csak érzünk valamit, és megyünk utána. Ilyen ez. Együtt, mégis egyedül tapossuk az utunkat, harcolunk minden áldott nap. Néha nem is tűnik csatának, néha meg igen. De szerencsére van nekem egy Festym, akivel folyamatosan visszük egymást előre, ugyanis hasonló a célunk. Imádom a hozzáállását, pontosan ezért utálják őt a mikroblogok, mert egyszerűen nem értik a sikerét pedig egyszerű: alázat, hitelesség, kitartás, és olyan hozzáállás az élethez, amiből a mai napig tanulok. Hát na. Van ez így. Másoknak a szex maradt előlépési lehetőségnek vagy az alkohol,  esetleg mások leszólása hosszú bejegyzésekben, neki a tehetség, a céljai, talán ezért nemzetközi sikereket felmutatható blogger. Példakép. Mindenben támogatom, az is biztos. Most pl. az Összekötvéhez készülő fotók outfitjét állította össze Festy a Senso Italian Fashion üzletéből. Elég menő lesz, majd láthatjátok. :)

Aztán meg máskor csak jó lenne valami szupermen, aki abban a pillanatban, hogy elkezdünk aggódni átölelne, hogy nem lesz baj, és be is bizonyítja, hogy nem csak hiteget. Nem tudom, talán mindannyian arra vágyunk, hogy legyen egy biztos pont. Valami, ami támaszt, megtámaszt, erőt ad, és biztosít arról, hogy bármi lesz, ő segít. Varázslat. Aztán meg az élet azt mondja, hogy teremtsd meg a saját varázslatodat, a saját csodádat. Mérd fel az erődet, térképezd fel, és tudd használni. Igen, valóban, így a legjobb – csak épp mocskos nehéz néha.

1f11cc388e2e8817b314b5352d_3-post

Borzasztó úgy élni, hogy 4 éves korom óta arra vágyom, hogy “hazamenjek” Amerikába. Komolyan, ennél rosszabb érzés nincs – ugyanakkor ez az egyik legmotiválóbb dolog is az életemben. Minden áldott alkalommal, amikor olyan filmet látok, amiben Amerika van, konkrétan potyognak a könnyeim. Évek óta napi legalább tucat amerikás minden jön velem szemben. Ez valami olyan kötelék köztünk, amit akkor fogok megérteni, ha egyszer ott leszek. Nem érdekel Európa, Afrika, sehova sem akarok menni, nyaralni sem, kit érdekel a tengerpart, a fesztiválok, én csak a Nyugati- Partra vágyom, és kész. Lehet, hogy őrült sokat kell dolgoznom érte, de kitartok.

large-1

Élj olyan álmokkal, amelyek több ezer kilométerre vannak tőled, jelenleg megvalósíthatatlan magasságban, és segíteni fognak abban, hogy kitarts. Egyetlen nap sem telik el anélkül, hogy ne nézném Street Viewben Los Angelest vagy épp Kaliforniát, tudom, hogy ott a helyem, és addig nem nyugszom meg, amíg nem jutok ki. De ha egyszer eljutok, azt úgy akarom megtenni, hogy egy percig se kelljen átszámolgatni a dollárt, és mindent gondolkodás nélkül kipróbálhassak. Ez minden vágyam. Addig, amíg Amerikát ilyen minőségben nem élvezhetem, addig ki sem akarok menni. Az álmomról van szó. Vásárolni akarok, meg várost nézni. Bulizni, meg ismerkedni. Gyakornokoskodni Oprah-nál, megismerni a legnagyobb bloggereket és megtenni mindent azért, hogy kint is elérjem azt, amit itthon. Az életemet feláldoznám erre. Az egészet. Nem tudom, hogy hogyan fogok eljutni odáig, egyszerűen csak minden áldott nap attól félek, hogy nem lesz elég időm végigcsinálni- vagy hogy megrekedek itthon. Nem akarok megrekedni itthon. Ki akarom próbálni magam Amerikában, de előtte felépítem azt a világot piciben, amire annyira vágyom. Igazából már megvan, csak az igazán nagy bombák későbbre vannak időzítve-  augusztus közepe: Összekötve by Libri, és a szeptemberről még semmit sem mondhatok, pedig extra izgalmas lesz. Szóval valójában a szívem húz oda, de valami olyan módon, amit nem tudok megmagyarázni, de azt is tudom, hogy imádok itt élni, és inkább ingáznék a hátralévő életemben, mindig ott lennék, ahol épp jól érzem magam, meg azt csinálnám, amihez épp kedvem van. Ez a vágyam, meg legalább egy év Amerikában. Meglátjuk. Ezt akarom. Csak ezt.

large

Mondhatnám, hogy rohadtul egyedül érzem magam, de senkit sem érdekelne. Mindenki tenne rá magasról, mert nézzek szét, hogy mennyien vannak mellettem, és milyen barátaim vannak, az életem pedig egy csoda.. De vannak érzések, amiket barátok nem adhatnak meg. Vannak szálak, amik még nem fonódtak az életembe, és érzem a hiányukat. Magyarázhatom, úgysem értik. Szóval csak megyek tovább, és az útra koncentrálok. Nyitott szemmel, de fókuszáltan haladok, mert egy dolog számít: alázatosan tenni minden áldott nap azt, amit érzek. Nem véletlenül jön a késztetést.  Nem véletlenül állnak a legnagyobbak mellém. Ha kell, én bizony az életemet felrakom erre, de sok olyan ragyogó szemet akarok még látni, mint amilyen az infopest gyakornokaié volt. Elmondhatatlanul boldog voltam, miután eljöttem. A több, mint egy órás előadásom után még órákon át beszélgettünk. Szuper dolgokat kérdeztek, annyira jó volt látni, hogy valóban érdekelte őket az, amit mondtam, és adott nekik, hiszen a kimaradt kérdésekre és a háttérre voltak kíváncsiak. Imádtam, viszont fájt látni, hogy ugyanazzal a szeméttel szembesülünk nap, mint nap. Egy dolog viszont biztos. Sok ilyen lesz még. Lehet majd jönni – mert azt akarom, hogy ti is olyan boldogok legyetek, mint én. Azt akarom, hogy halljátok, hogy van kiút, és ha én is megcsináltam, akkor nektek is menni fog – egyébként meg itt vagyok nektek.

large-2

Egy percet sem bánok. A nehezeket és a boldogokat sem. Mind többé tesz, boldogabbá, erősebbé, és olyan érzéseket hoz elő belőlem, amiktől erősebbek lesztek – vagy épp TI. Csak ez számít. Erre tettem fel az életemet, és a célig még hosszú az út. De egy biztos. Az igazi oravecznora akkor születik meg, amikor az első nagy célját eléri és Oprah vendége lesz – de onnantól aztán tényleg nem lesz lehetetlen – bár már most sincs.

Köszönöm az infopestnek a megtisztelő felkérést,
hogy a világ legszuperebb gyakornokaival beszélgethettem! :) Imádtam őket! 

Hozzászólás

